To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 08.11.2023, 22:13 z powodu:
Aktualizacja opisów.
ORGANY Dyrektor - mgr Wojciech Kostek
STANOWISKA
Wojciech Kostek, Dyrektor poradni. Doradztwo i poradnictwo dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Interwencje w sytuacjach kryzysowych i mediacje. Przewodniczą cy Zespołu Orzekającego działającego w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Leżajsku. Współorganizator konkursów i przeglądów profilaktycznych. Osoba organizują ca pracę zespołów ds. diagnozy przedszkolnej dziecka, organizowania i udzielania uczniom pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole oraz nadzorująca funkcjonowanie w poradni zespołów ds. doradztwa zawodowego, mediacji i interwencji kryzysowej, profilaktyki szkolnej oraz zespołu pedagogów i psychologów w powiecie leżajskim.
Dorota Śliwa, Referent administracyjny. Kieruje pracami sekretariatu. Odpowiada za rejestrację uczniów w poradni.
Bożenna Lenart-Filip, Psycholog. Diagnoza i terapia psychologiczna. Doradztwo zawodowe.
Anna Sibiga, Psycholog. Diagnoza i terapia psychologiczna. Profilaktyka psychologiczna. Rewalidacja dzieci upośledzonych umysłowo. Socjoterapia. Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem. Licencjonowany trener MCPPP w Warszawie "Szkoły dla Rodziców i Wychowawców".
Beata Wylaź, Logopeda. Diagnoza i terapia logopedyczna. Profilaktyka logopedyczna. Certyfikat upoważniają cy do wykonywania badań słuchu prowadzonych w ramach Systemu Powszechnych Badań Słuchu "Słyszę”. Certyfikat upoważniają cy do wykonywania badań logopedycznych prowadzonych w ramach Systemu Powszechnych Badań Mowy "Mówię”. Certyfikat "Program opieki i terapii skierowany do uczniów z niepłynnością mowy”.
Dorota Kostek, Pedagog, logopeda. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Diagnoza i terapia logopedyczna, profilaktyka logopedyczna. Certyfikat upoważniają cy do wykonywania badań słuchu prowadzonych w ramach Systemu Powszechnych Badań Słuchu "Słyszę". Certyfikat "Badanie dojrzałości szkolnej dziecka 6 – letniego GE – 5 i SGS” „Program Lider” – CMPPP Warszawa. Główny koordynator poradnianego zespołu ds. powiatowej diagnozy przedszkolnej dziecka. Główny koordynator poradnianego zespołu ds. organizowania i udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole. Profilaktyka – organizator powiatowych konkursów profilaktycznych.
Liliana Łabuda, Pedagog. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Terapia EEGBIOFEEDBACK. Zajęcia rewalidacyjne dla uczniów upośledzonych umysłowo. Koordynator powiatowego zespołu pedagogów i psychologów w powiecie leżajskim.
Monika Chrzą stek, Psycholog. Diagnoza i terapia psychologiczna. Profilaktyka uzależnień. Koordynator powiatowego zespołu pedagogów i psychologów w powiecie leżajskim. Członek Poradnianego Zespołu ds. Mediacji i Interwencji Kryzysowej.
Edyta Palus, Psycholog. Diagnoza i terapia psychologiczna. Terapia EEGBIOFEEDBACK. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny i wczesna interwencja. Członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci.
Magdalena Kycia, Pedagog. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Terapia EEGBIOFEEDBACK. Rewalidacja dzieci słabo słyszących i niesłyszących. Certyfikat do prowadzenia powszechnych badań słuchu dzieci w wieku przedszkolnym wg programu "Słyszę”. Członek poradnianego zespołu ds. organizowania i udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole. Certyfikat "Badania przesiewowe narządów zmysłów”. Konsultant poradnianego zespołu ds. powiatowej diagnozy przedszkolnej dziecka – diagnoza specjalistyczna platformą zmysłów.
Marta Stelmarczyk, Pedagog. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Rewalidacja dzieci słabo widzących i niewidzących. Certyfikat do prowadzenia przesiewowych badań wzroku wg programu „Widzę”. Członek poradnianego zespołu ds. organizowania i udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole.
Ewa Dubiel, Pedagog. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Zajęcia rewalidacyjne z uczniami upośledzonymi umysłowo. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny i wczesna interwencja. Członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Konsultant poradnianego zespołu ds. powiatowej diagnozy przedszkolnej dziecka.
Anna Kobarynko, Psycholog. Diagnoza i terapia psychologiczna. Członek Poradnianego Zespołu ds. Mediacji i Interwencji Kryzysowej. Doradztwo zawodowe. Badania dzieci z III klas gimnazjalnych na terenie powiatu związane z wyborem zawodu. Członek poradnianego zespołu ds. organizowania i udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole.
Magdalena Kozyra – Sekulska, Neurologopeda. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny i wczesna interwencja. Koordynator zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Diagnoza i terapia logopedyczna oraz neurologopedyczna. Diagnoza i terapia pedagogiczna oraz rewalidacja dzieci słabo słyszących i niesłyszących. Konsultant poradnianego zespołu ds. powiatowej diagnozy przedszkolnej dziecka.
Justyna Sandomierska, Pedagog. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Koordynator Poradnianego Zespołu ds. Mediacji i Interwencji Kryzysowej.
Iwona Deryło – Jajak, Psycholog. Diagnoza i terapia psychologiczna. Koordynator zespołu ds. diagnozy przedszkolnej dziecka w powiecie leżajskim. Badania dzieci z III klas gimnazjalnych na terenie powiatu związane z wyborem zawodu. Członek poradnianego zespołu ds. organizowania i udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole.
Maja Gajewska, Rehabilitant ruchowy. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wczesna interwencja – rehabilitacja ruchowa. Członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci. Konsultant poradnianego zespołu ds. powiatowej diagnozy przedszkolnej dziecka w zakresie rozwoju ruchowego dziecka.
Monika Golenia, Pedagog. Diagnoza i terapia pedagogiczna. Koordynator powiatowy profilaktyki szkolnej. Koordynator zespołu ds. diagnozy przedszkolnej dziecka w powiecie leżajskim. Członek poradnianego zespołu ds. organizowania i udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole.